اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی نماز به نحو مطلوب برگزار شود

نمیدن پرودگار یعنی توجه کردن و میل نمودن به سوی خدا

اسلایدر

اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی نماز به نحو مطلوب برگزار شود


نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد: احیای فرهنگ اذان و گسترش فرهنگ اقامه نماز سبب ایجاد انسجام در جامعه و مردم می شود . ۲۲۲۲۲۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز ، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در جلسه شورای اقامه نماز استان، با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره وبلاگ نویسی نماز خردادماه در شهرکرد برگزار می‌شود، اظهار داشت: اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز بسیار روشن است و سال به سال با مدیریت‌های اعمال شده در کشور، فضای مجازی بیشتر مدیریت‌ می‌شود و این فضا برای تشویق و ترغیب مردم و بویژه جوانان به امر نماز بسیار موثر است.

وی با اشاره به اینکه فضای ایجاد شده برای نماز در فضای مجازی باید بر حسب شأن و جایگاه نماز باشد، افزود: مسئولان کشوری برای برگزاری این جشنواره تبلیغ مناسبی انجام نداده‌اند و این یکی از علل افزایش نیافتن شمار شرکت‌کنندگان در جشنواره امسال بوده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: گسترش فرهنگ نماز در جامعه اهمیت بسیاری دارد و برای ایجاد رقابت در امر توسعه نماز و مسائل فرهنگی در ادارات اعتبارات ویژه مسائل فرهنگی و اقامه نماز در دستگاه‌ها، به صورت متمرکز در اختیار دستگاه‌ها قرار داده شود.

نکونام با بیان اینکه در امر اقامه نماز به صورت جماعت در ادارات اهتمام ویژه‌ای باید وجود داشته باشد، خاطر نشان کرد: تعیین پایه اولیه حق‌الزحمه ائمه جماعت با کمیسیون رسیدگی به امور ائمه جماعت است و برای این منظور هر دستگاهی، اعتباری را در طول سال به صورت یک‌جا قرار می‌دهد، که این اعتبار به سقف فصل ۷ سازمان تبلیغات اضافه می‌شود.

وی این امر را در احیا کردن فرهنگ نماز در ادارات موثر عنوان کرد و گفت: برپایی نماز در ادارات سبب ایجاد انسجام در جامعه و بین مردم می‎شود.

امام جمعه شهرکرد، از عملکرد دستگاه‌ها برای برپایی نماز در نمازخانه‌های بین راهی در ایام نوروز قدردانی کرد و ادامه داد: نمازخانه‌های بین راهی نیاز به اقداماتی برای شایسته کردن محیط برپایی نماز دارند.

نکونام خاطرنشان کرد: اذان نشانه فرهنگ اسلامی و دینی است و باید به زیبایی، با صدای بلند و زنده در جامعه طنین انداز شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ اذان در جامعه ترویج یابد، افزود: اذان به عنوان یکی از شعار دین اسلام همیشه باید برجسته و پر رنگ باشد و طبق فرموده خداوند متعال شعار را کسی تقویت نمی‌کند، مگر آن‌که تقوای قلبی داشته باشد.

 

منبع 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار، ،
:: برچسب‌ها: اختتامیه, جشنواره, وبلاگ‌نویسی, نماز ,
نویسنده : منا هادوی
تاریخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394
زمان : 5:48


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

مترجم سایت